Standardi i norme

ISO 9001 – Menadžment kvaliteta

Kvalitet i zadovoljstvo kupaca, efikasnost i brzina reakcija su među ključnim faktorima za uspeh na tržištu. Zbog toga je OBO od 1995. godine sertifikovan prema ISO 9001, kontinuirano unapređuje procese i redovno dokazuje svoj kvalitet u revizijama. Standard ISO 9001 za OBO definiše minimalne zahteve koje želimo da ispunimo sa svojim proizvodima i uslugama. Sa ovim nacionalnim standardom kao merilom, u mogućnosti smo da povećamo produktivnost i profitabilnost, održimo kvalitet na poznatom visokom nivou i tako se pozicioniramo u prvi plan kao dobavljač za postojeća i nova globalna tržišta.

ISO 14001 - Upravljanje životnom sredinom

Cilj našeg sistema upravljanja životnom sredinom je da evidentira, proceni i kontinuirano poboljšava specifične uticaje na životnu sredinu, kao i ekološke propise relevantne za kompaniju. Standard ISO 14001 kao međunarodna norma takođe pruža strukturu i okvir za OBO.

 
 

ISO 45001 – Zdravlje i sigurnost

Zdravi i motivisani saradnici su za nas ključ održive ekonomske aktivnosti. Standard ISO 45001 je naša smernica za sigurnost i zaštitu zdravlja na radu. Sertifikacijom po međunarodno priznatom standardu takođe dokazujemo da OBO ispunjava svoju društvenu odgovornost i čini sve da što više smanji rizik od povreda, nezgoda i bolesti na radu među zaposlenima.

ISO 50001 - upravljanje energijom

Kao međunarodno preduzeće OBO nosi veliku odgovornost. Svesni smo toga i prihvatamo našu odgovornost radeći na očuvanju energije i resursa. Prema međunarodno priznatom standardu ISO 50001 redovno proveravamo naše poslovanje i naše potrebe za energijom. To znači da možemo da identifikujemo potencijal uštede u najkraćem roku i odgovorimo odgovarajućim merama.

 

OBO održivost: Posvećeni smo agendi od 17 ciljeva Ujedinjenih nacija

Agenda Ujedinjenih nacija za održivi razvoj 2030, sa ukupno 17 ciljeva, stavlja u fokus ublažavanje siromaštva, zaštitu planete i postizanje pravde i mira širom sveta. OBO posvećeno radi na ovih 17 ciljeva i oni služe kao merilo kojim se orijentišemo sa odgovornošću kompanije koja posluje na globalnom nivou.

 

OBO-Code of Conduct za društvenu odgovornost

OBO je posvećen svojoj društvenoj odgovornosti kao deo svojih poslovnih aktivnosti širom sveta. Sa našim „OBO-Code of Conduct za društvenu odgovornost“ (skraćeno: "CoC") definišemo šta ovo posebno znači sa aspekta uslova rada, socijalne i ekološke kompatibilnosti, kao i transparentnosti, poverenja u saradnji i dijaloga. Njegov sadržaj je izraz naše zajedničke vrednosti u OBO.

CoC je zamišljen kao dobrovoljna obaveza i podržava nas u reagovanju na različite okvirne uslove na globalnom tržištu i u suočavanju sa izazovima i društvenim očekivanjima koja proizilaze iz sve umreženije saradnje u lancima vrednosti.

Naš Code of Conduct se orijentiše prema smernicama za usklađenost naše krovne organizacije ZVEI, kojima su posvećeni Centralno udruženje elektrotehničke i elektronske industrije i kompanije članice.